Audyt pozycjonowanie

Istotnym elementem procesu pozycjonowania jest wcześniejsze przeprowadzenie audytu. To działania mające określić w jaki sposób strona jest przygotowana pod katem reklamy w Internecie oraz sprawdzenie w jaki sposób, i czy w ogóle w przeszłości była ona pozycjonowana.

Przy użyciu odpowiednich narzędzi, można sprawdzić między innymi:

  • na jakie słowa kluczowe strona była wcześniej pozycjonowana i czy są one adekwatne do treści strony
  • jakie mechanizmy zostały wykorzystane w promocji serwisu
  • jakie linki i z jakich stron prowadzą do sprawdzanej strony
  • czy cały proces pozycjonowania został przeprowadzony poprawnie
  • jakie ewentualne błędy zostały popełnione

Finałem audytu jest sporządzenie raportu w którym wykazane są błędy uniemożliwiające wcześniejsze skuteczne wypozycjonowanie serwisu www.

Strona używa cookies (ciasteczek)
Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.