Media społecznościowe

Portale Facebook, Twitter, Google + odgrywają coraz bardziej znaczącą rolę nie tylko w kontaktach koleżeńskich.
Ich oddziaływanie spowodowało, że są szeroko wykorzystywane również dla celów marketingowych.

Facebook na rynku polskim posiada aktualnie ponad 10 milionów użytkowników i liczba ta stale rośnie. Tym samym Facebook znajduje się w pierwszej dziesiątce najczęściej odwiedzanych serwisów w naszym kraju.

Dostęp do tak wielu potencjalnych lub obecnych klientów stwarza ogromne możliwości marketingowe. Fanpage to przede wszystkim narzędzie do budowania wizerunku swojej firmy, ale dzięki niemu możemy także utrzymywać kontakt z obecnymi klientami, prezentować nowości w naszym asortymencie, bądź też zachęcać nowych klientów do skorzystania z naszych usług.

Każda branża ma swoje indywidualne potrzeby, także profil danej firmy powinien być odpowiednio dostosowany do zapotrzebowania klienta. W zależności od prowadzonej działalności aktywność na fanpage’u może być mniej lub bardziej rozbudowana. Przykładowe możliwości aktywności to:

- informowanie o działalności i nowościach w naszej firmie

- prowadzenie różnego rodzaju akcji reklamowych i promocyjnych

- ciekawostki powiązane z prowadzoną przez nas branżą

- konkursy poprzez aplikacje facebook

- interakcja z użytkownikami za pomocą komentarzy

- ankiety badające preferencje klientów

- sondy

Jeżeli rozsądnie i przemyślanie będziemy zarządzać naszym profilem, uzyskiwać będziemy coraz więcej  użytkowników lubiących nasz profil. Dzięki osobom subskrybujących nasz fanpage, mamy pewność, że publikowane przez nas informacje trafiają do znajomych danego użytkownika, przez co poszerzamy stale swoich odbiorców, dzięki czemu możemy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki nawet o kilkaset procent procent!

Do tej pory prowadzimy kilkadziesiąt profilów firmowych o różnie zdefiniowanych celach biznesowych, a także różnych charakterze branżowym.

Co możemy osiągnąć dzięki Facebookowi?

- Doskonałe i pozytywne relacje na linii klient – firma

- Prezentacja nowych usług oraz informowanie o aktualnych działaniach firmy

- Bezpośredni kontakt i interakcja z internautami

- Pozyskiwanie nowych klientów

- Atrakcyjne budowanie i przedstawienie wizerunku firmy

 

 

 

Strona używa cookies (ciasteczek)
Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.